niedziela, 29 marca 2015

FIRST POST

 Hej mam na imię Ola, i postanowiłam w końcu założyć bloga. Juz od dawna sie do tego zabierałam ale bałam sie, ze nie będę systematyczna z dodawaniem postów. Będę tu zamieszczać wszystko co mi siedzi w głowie, przeróżne moje inspiracje a także swoje zdjęcia. Mam nadzieje, ze wyjdzie z tego cos naprawdę  fajnego. Wiec na początek moze napisze cos o sobie 
• jak juz wspomniałam mam na imię Ola ale osobiście nienawidzę tego imienia 
• mam 14 lat (rocznik 01)
• uwielbiam robic zdjęcia, inspiruje sie naprawdę wszystkim
•mieszkam we Wrocławiu 
• w przyszłości chciałbym zostać założycielka takiej popularnej gazety modowej lub stylistką

Nie jest to długi post ale mam nadzieje, że wam sie spodobał. 






Okulary: primark 
Koszulka: zara
Kurtka: zara 
Spodnie: h&m
Buty: Vagabond 






5 komentarzy:

  1. Świetne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekawie ;) zapraszam do siebie www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i czekam na wiecej postów, napewno będę stała czytelniczka❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wpis :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Spam nie będzie akceptowany,za każdy komentarz szczerze dziękujemy♥ jest to dla nas motywacja!